PALLAZZO-MAGAZINE

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The renowned “Time” magazine recently named Sylt one of the most beautiful places in the world. Kilometres of beaches with blue and white beach chairs, the Red Cliff, the Elbow and the Wadden Sea make the North Sea island one of the “most picturesque destinations”. Sylt is known as “the Hamptons of Hamburg”. Celebrities from industry, finance, film and television have their weekend and summer residences here. This makes Sylt an A-location for innovative brands from the trend areas of individualisation, connectivity and mobility.

In a prime location in Westerland, entrepreneurs Michael Hoppe and Michael Gleissner are making the 300 square metre Northern Lights Concept Store Sylt at Norderstrasse 29 available from April 2024 to international brands that want to introduce themselves to the North Sea island’s discerning clientele. They will have the opportunity to set up shop there for just three months or up to a year. In addition to automotive brands, which will extend their stay on the island with Driving Experiences in the Northern Lights Store, fashion, sports, interior design and high-tech brands will enter into sustainable partnerships here.

Experience shopping is the trend

Michael Hoppe and Michael Gleissner bring with them over forty years of experience in event and brand management on the island of Sylt. Contacts from successful co-operations for experiences of well-known luxury labels flow into the new showroom concept. The store is staffed during normal shop opening hours – by trained personnel and representatives of the brands. Michael Hoppe and Michael Gleissner support the brands as experienced local partners, from invitations to high-calibre guests and press contacts throughout Germany to documenting the brand presence in text, photos and film. Prominent testimonials accompany the experiences on request. Lead generation is raised to a new level here.

The new Northern Lights Concept Store offers these advantages

  • Trained staff are available on site
  • Brand CI can be implemented in the showroom
  • “Instagramable” showroom design
  • Rental for between three and twelve months
  • Exclusive lounge with bar for networking
  • Events and incentives possible
  • Generation of qualified leads
  • Location 500 metres from the famous Friedrichstrasse promenade
  • The property has been a family-run business address since the 1960s and is well-known beyond the island’s borders
 

If you would like to present your brand on Sylt, you can reach the team of the new concept store at info@northernlights-sylt.de.

Find out more at https://northernlights-sylt.de/

PALLAZZO Magazine präsentiert exklusiv den Northern Lights Concept Store Sylt

Das renommierte Time-Magazin zählte Sylt kürzlich zu den schönsten Orten der Welt. Kilometerlange Strände mit blau-weißen Strandkörben, das Rote Kliff, der Ellenbogen und das Wattenmeer machen die Nordseeinsel zu einem der malerischsten Reiseziele . Sylt gilt als die Hamptons von Hamburg . Als Wochenend- und Sommerresidenz halten Persönlichkeiten aus Industrie, Finanzwirtschaft, Film und Fernsehen hier Domizile. Das macht Sylt zur A-Lage für innovative Marken aus den Trend-Bereichen Individualisierung, Konnektivität und Mobilität.

In Bestlage in Westerland stellen die Unternehmer Michael Hoppe und Michael Gleissner den 300 qm großen Northern Lights Concept Store Sylt in der Norderstrasse 29 ab April 2024 internationalen Marken zur Verfügung, die sich der anspruchsvollen Klientel der Nordseeinsel vorstellen möchten. Sie erhalten Gelegenheit, sich für nur drei Monate oder bis zu einem Jahr dort einzurichten. Neben Automotive-Brands, die ihren Inselaufenthalt rund um Driving Experiences im Northern Lights Store verlängern, gehen Fashion-, Sport-, Interior-Design- und High-Tech-Marken hier nachhaltige Partnerschaften ein.

Erlebniseinkauf liegt im Trend

Der Store ist zu den gängigen Ladenöffnungszeiten besetzt von geschulten Personal und Repräsentanten der Marken. Michael Hoppe und Michael Gleissner bringen die Erfahrung aus insgesamt über vierzig Jahren im Event- und Markenmanagement auf der Insel Sylt mit. Kontakte aus erfolgreichen Kooperationen für Erlebnisse bekannter Luxuslabels fliessen ein in das neue Showroom-Konzept. Von Einladungen an den hochkarätigen Gästekreis über Pressekontakte in ganz Deutschland bis hin zur Dokumentation des Markenauftritts in Text, Foto und Film stehen Michael Hoppe und Michael Gleissner den Marken als erfahrene Partner vor Ort zur Seite. Prominente Testimonials begleiten auf Wunsch die Erlebnisse. Lead Generierung wird hier auf ein neues Niveau gehoben.

Diese Vorteile bietet der neue Northern Lights Concept Store

  • Geschultes Personal steht vor Ort bereit
  • Marken-CI im Showroom umsetzbar
  • “Instagramable“ Showroom-Design
  • Anmietung für zwischen drei bis zwölf Monate
  • Exklusive Lounge mit Bar zum Networking
  • Events und Incentives möglich
  • Generierung von qualifizierten Leads
  • Lage 500 Meter von der bekannten Flaniermeile Friedrichstraße entfernt
  • Das Objekt ist seit den 1960er Jahren eine familiengeführte und über die Insel hinaus bekannte Geschäftsadresse
 

Wenn Sie Ihre Marke auf Sylt vorstellen möchten, erreichen Sie das Unternehmen unter info@northernlights-sylt.de.

Mehr dazu steht unter https://northernlights-sylt.de/